poniedziałek, 11 listopada 2019

Poszukiwanie skradzionych rowerów

7 listopada 2019 umieściłem na fb następujące ogłoszenie:
"Pilne ogłoszenie z prośbą o udostępnianie:
ZNIKNĘŁY MOJE ROWERY !!!
Mam na imię Henryk mam 83 lata mieszkam w Legnicy, jestem zapalonym rowerzystą, rower to moja wielka pasja, rocznie „wykręcam” 5 tys. kilometrów.
Z powodów zdrowotnych, kilka lat temu przesiadłem się na rower elektryczny.
Dziś w nocy złodzieje włamali się do mojego garażu przy ul. Pancernej w Legnicy i „uprowadzili” 3 rowery: mój, mojego syna Tomka i mojego wnuka Maćka:
1. rower elektryczny"damka" Batavus Stream - silnik Yamaha siodełko Brooks czarne ze sprężynami Znaki szczególne: na tylnym błotniku ślady po taśmie klejącej, usunięta plastikowa osłona nad tylnym kołem. Cena zakupu roweru w roku 2016: 11 tys.
2. Rower damka VSF T300 – rower VSF T300 – Znaki szczególne: czerwony dzwonek, siodełko Brooks Champion brązowe, uchwyty kierownicy BioGrip, składana kierownica Humpert.
3. Rower damka Pegasus.
Poniżej zdjęcia tych rowerów.
Gdyby ktoś z internautów zauważył coś podejrzanego dotyczącego w/w rowerów, uprzejmie proszę o informację. Obiecuję dozgonną wdzięczność i nagrodę.
Mój telefon: 500163975
Mój e-mail: skotana@daminet.pl
Henryk Zelek "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz