sobota, 25 lipca 2015

Wiem na kogo zagłosuję

Już wiem na kogo zagłosuję 25 października 2015. Na partię Ryszarda Petru.
Spodobał mi się ostatnio wywiad z R.Petru.
Aby się zbytnio nie rozpisywać przedstawiam Jego pogląd w jednym zdaniu: pora skończyć z beznadziejnym i szkodliwym teatrem politycznym dla gawiedzi; politycy powinni załatwiać ważne sprawy, których to spraw do załatwienia jest długa lista.
Dla mnie wystarczy taka deklaracja.
Oczywiście,  NOWOCZESNA.PL nie wygra wyborów. Gdyby jednak uzyskała przyzwoity wynik (np kilkanaście procent)wtedy, przy korzystnym układzie sił w parlamencie, mogła by nieco pchnąć sprawy do przodu.
Jest jednak poważny problem: większość ludzi nie rozumie tego co mówi Pan Petru. Podobnie zresztą jak mój wnuk Maciek. Ale Maciek wykazuje duże zainteresowanie tymi sprawami i niedługo przy mojej oraz Cioci Anety pomocy będzie oblatany w ekonomii jak mało kto.
Takim jestem optymistą !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz