wtorek, 17 lipca 2018

UWAGA ROWERZYŚCI Z LEGNICY


Niedawno pisałem o nowych windach peronowych w Jaworzynie Śląskiej, w których nie mieści się rower:   zmagania-rowerzysty-z-nowoczesnoscia-na.html
Wysłałem zapytanie do Centrali PKP następującej treści:
 "W przyszłym roku zmodernizowany będzie dworzec PKP w Legnicy, będą nowe windy na peronach, Interesuje mnie rozmiar wind które będą zainstalowane na dworcu. Moje pytanie wynika z okoliczności z jakimi miałem do czynienia dnia 30 czerwca 2018 na dworcu w Jaworzynie Śląskiej.
 W największym skrócie: nowe windy są takich rozmiarów że wprowadzenie do nich roweru jest niemożliwe. Chciałbym mieć nadzieję że windy na dworcu w Legnicy po modernizacji umożliwią transport roweru na perony.
 Więcej szczegółów w tej sprawie możecie Państwo przeczytać na moim blogu pod adresem: http://skotana.blogspot.com/2018/07/zmagania-rowerzysty-z-nowoczesnoscia-na.html   
Pozdrawiam i liczę na pozytywną odpowiedź
Henryk Zelek
Pancerna 25/6
59-220 Legnica
Tel.  500 163 975"
W ustawowym terminie   otrzymałem odpowiedź, w której dwa najważniejsze zdania brzmią:
Na stacji Legnica rozpatrywana jest możliwość montażu  wind o wymiarach wewnętrznych kabin 1400 x 2100 mm (rozmiar rzutu), dostosowanych do przewozu podróżnych z rowerami. Ostateczna decyzja o wielkości montowanych wind zostanie podjęta na etapie opracowywania dokumentacji projektowej, po odsłonięciu przestrzeni pomiędzy tunelem bagażowym a tunelem głównym i określeniu faktycznie dostępnego miejsca."

Z tej odpowiedzi wynika że widać... światełko w tunelu, ale pewności że  w Legnicy windy będą odpowiednich rozmiarów, na razie nie ma. 
Leży więc w interesie rowerzystów legnickich aby sprawą interesować się nadal.
 Do czego zachęcam, zarówno rowerzystów, jak i władze miasta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz