niedziela, 4 października 2015

Bez "gruszek na wierzbie"

Kilka dni temu byłem na spotkaniu z Ryszardem Petru w Legnicy.
Trzeba przyznać że ten człowiek ma kondycję: jednego dnia odbył spotkania we Wrocławiu, w Świdnicy, Jeleniej Górze i Legnicy. W swoim wystąpieniu nie zaskoczył mnie niczym szczególnym, jako że interesuję się Jego partią i jestem na bieżąco - nawet 2 razy dokonałem niewielkiej wpłaty na konto .Nowoczesna.
Przedstawiona została "drużyna" kandydatów na posłów z okręgu legnicko-jeleniogórskiego.
Powiem prawdę: ta lista "nie powala". Obiektywnie trzeba jednak przyznać że mamy tu do czynienia z pewnym problemem. Z jednej strony nie chcemy na liście "ogranych" nazwisk, a z drugiej chcielibyśmy osoby o wybitnych lub przynajmniej wyróżniających osiągnięciach. Czyli typowa "kwadratura koła".
Dla mnie R. Petru jest politykiem wiarygodnym i bodaj jedynym który żadnych "gruszek na wierzbie" nie obiecuje.
To bardzo wiele !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz