środa, 13 grudnia 2017

Jak kraj długi i szeroki...

Znalazłem się dziś na Placu Słowiańskim w Legnicy. Skorzystałem z okazji aby być może po raz ostatni nakręcić filmik na którym widać  t.zw. pomnik przyjaźni polsko-radzieckiej. Nie jestem zwolennikiem tego pomnika ale zarazem jestem przeciwny burzeniu wszelkich pomników.
 Współcześni bolszewicy burzą bowiem pomniki jak kraj długi i szeroki a przy okazji fałszują historię. Co będzie w tym miejscu ?
Stawiam na 2 opcje:
Pierwsza: pomnik rycerzy przeklętych.
Druga: pomnik aktualnego wodza rewolucji, koniecznie z miłym, ojcowskim uśmieszkiem.
Można też pomyśleć o trzeciej wersji: pomnik krasnala, koniecznie z miłym uśmieszkiem.....
ps
użyłem w tekście słowa krasnal ponieważ lubię wyrażać się elegancko. Jednak wśród wielu synonimów tego słowa jest też kurdupel (patrz słownik poprawnej polszczyzny).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz