czwartek, 7 grudnia 2017

Grudniowa inspekcja nowych ścieżek rowerowych

Prognoza na dziś przewidywała dla Legnicy temperaturę odczuwalną 7 stopni.
A więc na rower, Miły Bracie !
Najpierw pojechałem na lotnisko na drobne zakupy.
Po drodze zaliczyłem po raz pierwszy legalnie nowy most nad Kaczawą. Prezentuje się elegancko, problem tylko w tym że prawdopodobnie korki na Alei Rzeczypospolitej  jak były, tak i będą nadal.
Osobiście  więcej jeżdżę rowerem niż samochodem, więc z nowej trasy będę zadowolony ponieważ przy okazji powstały nowe ścieżki rowerowe.
Nowa trasa ma się podobno nazywać Aleją 100-lecia. Osobiście nowy most nazwał bym Żółtym Mostem bo to mój ulubiony kolor :)
Z lotniska pojechałem do Gniewomierza, cały czas po nowej ścieżce rowerowej.
Jeszcze jakieś 20 lat i Legnica będzie miastem w pełni rowerowym, akurat na moje setne urodziny :)
Dwa zdjęcia i jeden filmik w bladym słońcu grudniowym.
Nowy most nad Kaczawą
Kościół w Gniewomierzu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz