czwartek, 12 października 2017

Testowanie służby zdrowia

Trwa protest lekarzy rezydentów. Jest więc okazja by wrzucić własny kamyczek do tego ogródka.
We wrześniu byłem u kardiologa i po tej wizycie zarejestrowałem się na następną.  Szybko i sprawnie zostałem w Miedziowym Centrum Zdrowia w Legnicy zarejestrowany na 20 września 2018 roku.
Jestem niesłychanie spokojnym człowiekiem, mam 81 lat, mogę więc spokojnie oczekiwać na kolejną wizytę. To tylko 54 tygodnie czyli 378 dni.
Ponieważ jestem człowiekiem w miarę dociekliwym, zajrzałem na portal Świat Przychodni i dowiedziałem się że w Legnicy kolejki do kardiologa w innych przychodniach wynoszą od 89 dni do 22 dni. Można powiedzieć: w granicach przyzwoitości.
A dlaczego w MCZ tak długa kolejka ?
Nieskromnie powiem że znam przyczynę, ale nie będę się tu popisywał bo przecież firma ma swoich dyrektorów i wierzę że na pewno dadzą sobie radę beze mnie.
Dla równowagi: na wizytę do laryngologa w tym samym MCZ czekałem tylko 12 dni.
Niezbadane są wyroki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz